شبكة حياه
مرحبا بك فى منتديات حياه بشكلها الجديد نتمنى ان تستفيد من دخولك المنتدى ولسهولة تصفح المنتدى والتمتع بخدماته بادر بتسجيل الدخول كعضو او مستخدم جديد
شبكة حياه
مرحبا بك فى منتديات حياه بشكلها الجديد نتمنى ان تستفيد من دخولك المنتدى ولسهولة تصفح المنتدى والتمتع بخدماته بادر بتسجيل الدخول كعضو او مستخدم جديد
شبكة حياه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام - اغانى - برامج - اسلاميات - صور - دردشه وحورات - عالم الاسره والطفل - عالم المرءاه- حب ورومنسيات - فديوهات وصوتيان مش هتقدر تبطل داونلود....

الرئيسيةحافقظوا على مصرأحدث الصورالتسجيلدخول
منتدى الوظائف جديد منتديات حياه

معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف

sandro
سهاد
MiDoOo
7 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
MiDoOo
رئيس مجلس الاداره
رئيس مجلس الاداره
MiDoOo

ذكر
العمل/الترفيه : الكتابة والتصميمات والنت والموسيقى
المزاج : هادى هادى هادى
رساله رساله : ِانا بحب حياه
الاوسمه : معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 Tamauz
do3a2 : معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 15781612
عرفت المنتدى ازاى؟ : معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 16051611
لا اله الا الله : معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 01_15710
المزاج : معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 9710
احترامك لقوانين المنتدى : معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 21010

معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف   معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 17, 2010 2:09 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

سوف يسعدنى ها يسعدنى طبعا ان اكون معكم لمدة 3 ايام فقط يعنى 3 ايام مش فى غيرهم على كرسى الاعتراف واللى عاوز يعمل حاجة يعملها واللى عاوز يسئل فى حاجة يسئل براحتكم جدا طبعا بس كما تدان خلى بالكم بقه
رغم انى عارف ان فى ناس متفقة عليا بس الايام جاية كتير

كاتب الموضوعرسالة
MiDoOo
رئيس مجلس الاداره
رئيس مجلس الاداره

معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف   معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 20, 2010 2:40 pm

احزان الماضى كتب:

انا بخير والحمد لله ياباشا انت الى اخبارك ايه والدنيا عامله ايه معاك
انا موجود انت الى مش واخد بالك ولو كنت بتشوف قسم اخر اخبار الاعضاء كنت هتعرف .
وعشان خاطرك ياعم بعد كدا لما اجى اغير اسمى هبقى اعرفكو قبلها.
وولايهمك يا معلم.

خلاص يا معلم وبعد اذنك بقه انا هادخل اخد اميلك واضضيفك علشان اعرفك اكتر لو ممكن
اممممممممممممممممممممممممممم
ارجعلك تانى بقى وحبه اسئله حلويين كدا .
1- متى اخر مره بكيت فيها ؟ ولماذا ؟
بصراحة ........... امس
2- هل احببت حب من طرف واحد ؟
اه كانت ايام الدراسة وكنت لسه فى سنة اولة كانت احلى بنت فى الاكاديمية كلها وكنت هاموت واقولها ولما هى حبتنى وجت قالت لى والله انا قولتلها خلينا صحاب احسن لان شوفت شوية حاجات ساعتها عن اللى بيحبوا يا محمود يا نهار ابيض الحمد لله ان احنا خرجنا منها على خير
3- رحله سوف تسافرها مع اعضاء المنتدى ... من ستختار ؟ ولماذا ؟
بصراحة كور لان اوفى وافضل صديق ومش بس صديق او صاحب ده اخ واكتر من اخ
4- ماشى مره فى احدى الطرق واوقفك ضابط وسالك (بطاقتك يابنى ... ) هترد عليه بايه ؟ وبعدين راح مديك بلألم
ايه هيكون تصرفك معاه ؟
اولا موضوع بطاقتك دى لو وقف على دماغه مش هاطلعها ثانى حاجة لو فكر فى انه يلمسنى اصلا والله يبقى امه دعيت عليه وقالت له روح يا بنى ربنا يوقعهك فى احمد حسام وعلى فكرة والله حصلت قبل كده
5- هل بكيت قبل كدا على انسانه احببتها ؟
بصراحة اه ومش عيب ان ابكى على انسانة حبتها بجد
6- مامعنى كل من (كلمه حب )و(كلمه خيانه ) وكلمه (مش بحبك ) من وجهه نظرك ؟
كلمة حب معنها : الاحساس بالراحة والامان الحب والدفئ راحة البال خوف طمانينة واهم حاجة بقه السهر وانت تحت السما تعد النجوم وبجد جميل جدا الحب لو حب صادق وحقيقى ومن القلب فعلا
كلمة خيانة : مؤلمة وقاتلوة وصعبة جدا بجد عندى اموت ولا ان حد يخونى وبمجرد احساسى بالخيانة من ششخص ما اتجاهله فورا حتى ولو هو مين .
كلمة مش بحبك : وانا مش كمان مش بحبه اللى مش يحبنى مش احبه زى اللى يبعك بيعه

7- هل تحب كلام وحوارات الجامعات .... وطبعا انت فاهمنى ؟
هههههههههههههههههههههههه هو فى حد مش يحبها حوارات عن حورات تفرق فى حوارات تتحب وفى حوارات الحمد لله ان احنا خلصنا وبعدعنا عنها
8- احببت فتاه وهى احبتك لدرجة كبيره جدااااااا
لكن اهلك رافضين ارتباطك بها مهما يحصل
ماذا سيكون تصرفك؟ هل ستتبع اهلك ام حبيبه عمرك ؟
مش هابيع حد اللى مش ليه خير فى اهله مش ليه خير فى حد بس هاحاول اخليها تصبر لحد ما اقنع اهلى واهلى اكي هايفهموا وجه نظرى واكيد مش هايقفوا فى طريقى ومستقبلى
9- احمد حسام الانسان يقول ايه لقلب احمد حسام الانسان برده معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 Icon_pirat
اقوله تعبتك معايا ياة عم قلبى بس انا مريحه دلوقتى خالص والله
10- بأمانه وبصراحه فائقه الشده من تفضل من ضمن هؤلاء الاعضاء
1/منار
2/امل
3/نوجا
4/طه
5/سهاد
6/هيروو
7/محمود
8/سمسمه ؟؟؟؟؟؟؟
بص بصراحة انا مش اعرف كل الاعضاء دول معرفة شخصية سوا منار وامل وطه وسهاد
وانت يا محمود بدات اعرفك وهانعرف بعض اكتر بصراحة
بس انا افضل كل الاعضاء بس ليا عتاب على طه صغير

11- هل انت ممن يفضلون الماده قبل اى شئ اخر ؟
المادة مش كل شئ فى حياتنا فى حاجات كتير جدا تستاهل ان اننا نفكر فيها قبل المادة
12- ياترى انا رخمت عليك اد ايه فى الاسئله ؟؟
واقسم بالله يا واد يا محمود انت احساسى بيقولى ان انت جدع وشاب رجولة
13- كلمه تحب ان توجها لشخص فقدته ؟
اتمنى لك السعادة مهما كان حجم الالام والجراح التى تركتها لى ولكن اتمنالك السعادة
ولك منى ارق التحيات وربنا معاك بقى ومعلش طولت عليك اصلك حبيبى
انت تنور يا حودا وانا والله كنت سعيد من اسئلتك
معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 509974
ذكريات
ادارى متميز
ادارى متميز

مُساهمةموضوع: رد: معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف   معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 20, 2010 10:34 pm

MiDoOo كتب:
احزان الماضى كتب:

انا بخير والحمد لله ياباشا انت الى اخبارك ايه والدنيا عامله ايه معاك
انا موجود انت الى مش واخد بالك ولو كنت بتشوف قسم اخر اخبار الاعضاء كنت هتعرف .
وعشان خاطرك ياعم بعد كدا لما اجى اغير اسمى هبقى اعرفكو قبلها.
وولايهمك يا معلم.

خلاص يا معلم وبعد اذنك بقه انا هادخل اخد اميلك واضضيفك علشان اعرفك اكتر لو ممكن
اممممممممممممممممممممممممممم
ارجعلك تانى بقى وحبه اسئله حلويين كدا .
1- متى اخر مره بكيت فيها ؟ ولماذا ؟
بصراحة ........... امس
2- هل احببت حب من طرف واحد ؟
اه كانت ايام الدراسة وكنت لسه فى سنة اولة كانت احلى بنت فى الاكاديمية كلها وكنت هاموت واقولها ولما هى حبتنى وجت قالت لى والله انا قولتلها خلينا صحاب احسن لان شوفت شوية حاجات ساعتها عن اللى بيحبوا يا محمود يا نهار ابيض الحمد لله ان احنا خرجنا منها على خير
3- رحله سوف تسافرها مع اعضاء المنتدى ... من ستختار ؟ ولماذا ؟
بصراحة كور لان اوفى وافضل صديق ومش بس صديق او صاحب ده اخ واكتر من اخ
4- ماشى مره فى احدى الطرق واوقفك ضابط وسالك (بطاقتك يابنى ... ) هترد عليه بايه ؟ وبعدين راح مديك بلألم
ايه هيكون تصرفك معاه ؟
اولا موضوع بطاقتك دى لو وقف على دماغه مش هاطلعها ثانى حاجة لو فكر فى انه يلمسنى اصلا والله يبقى امه دعيت عليه وقالت له روح يا بنى ربنا يوقعهك فى احمد حسام وعلى فكرة والله حصلت قبل كده
5- هل بكيت قبل كدا على انسانه احببتها ؟
بصراحة اه ومش عيب ان ابكى على انسانة حبتها بجد
6- مامعنى كل من (كلمه حب )و(كلمه خيانه ) وكلمه (مش بحبك ) من وجهه نظرك ؟
كلمة حب معنها : الاحساس بالراحة والامان الحب والدفئ راحة البال خوف طمانينة واهم حاجة بقه السهر وانت تحت السما تعد النجوم وبجد جميل جدا الحب لو حب صادق وحقيقى ومن القلب فعلا
كلمة خيانة : مؤلمة وقاتلوة وصعبة جدا بجد عندى اموت ولا ان حد يخونى وبمجرد احساسى بالخيانة من ششخص ما اتجاهله فورا حتى ولو هو مين .
كلمة مش بحبك : وانا مش كمان مش بحبه اللى مش يحبنى مش احبه زى اللى يبعك بيعه

7- هل تحب كلام وحوارات الجامعات .... وطبعا انت فاهمنى ؟
هههههههههههههههههههههههه هو فى حد مش يحبها حوارات عن حورات تفرق فى حوارات تتحب وفى حوارات الحمد لله ان احنا خلصنا وبعدعنا عنها
8- احببت فتاه وهى احبتك لدرجة كبيره جدااااااا
لكن اهلك رافضين ارتباطك بها مهما يحصل
ماذا سيكون تصرفك؟ هل ستتبع اهلك ام حبيبه عمرك ؟
مش هابيع حد اللى مش ليه خير فى اهله مش ليه خير فى حد بس هاحاول اخليها تصبر لحد ما اقنع اهلى واهلى اكي هايفهموا وجه نظرى واكيد مش هايقفوا فى طريقى ومستقبلى
9- احمد حسام الانسان يقول ايه لقلب احمد حسام الانسان برده معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 Icon_pirat
اقوله تعبتك معايا ياة عم قلبى بس انا مريحه دلوقتى خالص والله
10- بأمانه وبصراحه فائقه الشده من تفضل من ضمن هؤلاء الاعضاء
1/منار
2/امل
3/نوجا
4/طه
5/سهاد
6/هيروو
7/محمود
8/سمسمه ؟؟؟؟؟؟؟
بص بصراحة انا مش اعرف كل الاعضاء دول معرفة شخصية سوا منار وامل وطه وسهاد
وانت يا محمود بدات اعرفك وهانعرف بعض اكتر بصراحة
بس انا افضل كل الاعضاء بس ليا عتاب على طه صغير

11- هل انت ممن يفضلون الماده قبل اى شئ اخر ؟
المادة مش كل شئ فى حياتنا فى حاجات كتير جدا تستاهل ان اننا نفكر فيها قبل المادة
12- ياترى انا رخمت عليك اد ايه فى الاسئله ؟؟
واقسم بالله يا واد يا محمود انت احساسى بيقولى ان انت جدع وشاب رجولة
13- كلمه تحب ان توجها لشخص فقدته ؟
اتمنى لك السعادة مهما كان حجم الالام والجراح التى تركتها لى ولكن اتمنالك السعادة
ولك منى ارق التحيات وربنا معاك بقى ومعلش طولت عليك اصلك حبيبى
انت تنور يا حودا وانا والله كنت سعيد من اسئلتك
معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 509974

اجاباتك كلها جميله وواضحه تسلم ياكبير على الاجابات دى ويارب لو فى اى حاجه مش حلوه فى حياتك تتحسن باذن الله
شاكر جدا على اهتمامك بأسئلتى .... ولك منى ارق التحيات .
موضوع انك تاخد الايميل ده مينفعش تستأذن فيه الايميل وصاحبه تحت امرك .وانا منتظرك ان شاء الله .
(واقسم بالله يا واد يا محمود انت احساسى بيقولى ان انت جدع وشاب رجولة)
الله يخليك يا ميدو وانا يزيدنى شرف اننا نتعرف على بعض اكتر.
وع فكره جامده اوى الجمل دى (
اتمنى لك السعادة مهما كان حجم الالام والجراح التى تركتها لى ولكن اتمنالك السعادة)
فى النهايه كنت منور كرسى الاعتراف بجد .. والى لقاء اخر بأذن الله
سلالالالالاموز
MiDoOo
رئيس مجلس الاداره
رئيس مجلس الاداره
MiDoOo

ذكر
العمل/الترفيه : الكتابة والتصميمات والنت والموسيقى
المزاج : هادى هادى هادى
رساله رساله : ِانا بحب حياه
الاوسمه : معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 Tamauz
do3a2 : معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 15781612
عرفت المنتدى ازاى؟ : معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 16051611
لا اله الا الله : معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 01_15710
المزاج : معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 9710
احترامك لقوانين المنتدى : معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 21010

مُساهمةموضوع: رد: معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف   معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 Emptyالأربعاء أبريل 21, 2010 1:43 am

ربنا يخليك يارب يا محمود وانا بجد سعيد جدا جدا ان كان ليا الشرف ان اجاوب على اسئلتك واكون عند حسن ظن ربى وظنكم جمعيا بيا .
وان شاء الله انهارده اول ما ارجع من الشغل هاعمل اضافة لاميلك علشان نتكلم براحتنا يا معلم وانا سعيد جدا وليا الشرف انى عرفت اخ جديد زي محمود
ذكريات
ادارى متميز
ادارى متميز
ذكريات

ذكر
العمل/الترفيه : شركه المقاولون العرب
المزاج : الحمد لله
رساله رساله : سأعيش ... بك او بدونك لن يقف طريقى
الاوسمه : معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 Aw110
عرفت المنتدى ازاى؟ : معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 Untitl72
المزاج : معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 510

مُساهمةموضوع: رد: معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف   معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف - صفحة 2 Emptyالأربعاء أبريل 21, 2010 5:46 am

الله يخليك
منتظرك ياكبير

معكم من الان حتى يوم الثلاثاء الموافق 20/4/2010 Midooo على كرسى الاعتراف
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» معكم لمدة اسبوع على كرسى الاعتراف ؟
» بعد فترة جميلة قضيتها معكم ادخلوا اختاروا معانا مين يكون على كرسى الاعتراف
» على كرسى الاعتراف lolla الان
» على كرسى الاعتراف الان طه111 ؟؟؟
» nogamath الان على كرسى الاعتراف ؟