شبكة حياه
مرحبا بك فى منتديات حياه بشكلها الجديد نتمنى ان تستفيد من دخولك المنتدى ولسهولة تصفح المنتدى والتمتع بخدماته بادر بتسجيل الدخول كعضو او مستخدم جديد


افلام - اغانى - برامج - اسلاميات - صور - دردشه وحورات - عالم الاسره والطفل - عالم المرءاه- حب ورومنسيات - فديوهات وصوتيان مش هتقدر تبطل داونلود....
 
الرئيسيةحافقظوا على مصرمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول
منتدى الوظائف جديد منتديات حياه

شاطر | 
 

 شوفوا الشباب وكلامهم...............................

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
roni66
عضو مبتدىء معانا
عضو مبتدىء معانا


انثى
عدد الرسائل : 141
العمر : 27
الموقع : منتدى حياه
العمل/الترفيه : اداب عين شمس
المزاج : حشيش
رساله رساله : ِانا بحب حياه
do3a2 :
عرفت المنتدى ازاى؟ :
لا اله الا الله : حب الحياة تحبك وتعيشها صح
المزاج :
نقاط : 201
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/05/2009

مُساهمةموضوع: شوفوا الشباب وكلامهم...............................   الجمعة مايو 29, 2009 9:38 am

كلنا بنشوف اتنين عاشقين قاعدين مع بعض
لكن فكرنا مرة نشوفهم بيقولو ايه

انا جبتلكم النهارده بعض الكلمات اللي بتتقال

واللي معظمها اكاذييييييييييييييييييييييييب
___________

حبيبتي عارفة انا ماعنديش حركات الشبااب اليومين دول.. مابكلمش بنات.. اصلا ماحبش الحركات دي

((باااااااااين وانت كل بنات العالم يعرفوك))



2- مش عارف حبيبتي حاسس اني اعرفك من زمااان

(( لا يمكن متلخبط بينها وبين وحده كان يعرفها قبل كده .. يمكن في شبه ))



3- حبيبتي حاسس انك غير عن كل البنات حاسس انك مختلفه وغيرهم

((ليه فوق راسها ريشه و لا من كوبكب ثاني ))

4-حبيبتي والله حاسس في حاجات كثيرة انا وانتي نتشابه فيهااا .. كأننا شخص واحد
(( سبحان الله اخوها فالاسلاام لازم يكون في شبه ))

5-ياريتني ياقلبي عرفتك من زمان

(( معليش كان عندك زحمه ))

6-حبيبتي انتي تامري قلبي امر .. كل اللي تقوليه هعملو

(( فالاحلاام اكيد ))

7- حيااتي عايزك تتغطي عشان محدش يشوفك غيري عشان أنا بغير

((لا يا حرااااام الغيرة حرقت قلبك حرق ))



8- هاجي اخطبك من اهلك بس بعد ما اكون نفسي

اه صح بامارة كل فلوسك على اصحابك والموبايل والهدايا ))

9-يا قلبي عايز اشوفك باقرب وقت مقدرش على الشوق اللي دبحني

((عايز يخلي اصحابه يتأكدو انها حلوة ))



10 - انا بحب الشعر ومن هواياتي الرسم والسباحه

(( لا رومنسي الحبيب ))



11- حبيبتي حطي في بالك انا لو حبيت بحب من كل قلبي

(( قول بس اي قلب فيهم ؟!!!! ))



12- بالنسبة لعلاقتنا متقوليش لحد عشان هي من اهم خصوصياتي

(( بس عادي كل صحابو عارفين .. لانهم مش اي احد ))




13- لما اشوف رقمك في الموبايل قلبي بيفز من مكانه

(( اكييد .. خايف تكون كشفت ملاعيبك ))


14- فلان قال لي اعطيه رقمك .. بس انا قلت له اقتلني قبل ماتاخذ رقمها مني

(( ههههههه ده لو الشباب مش عارفين رقمها ))


15 - حبيبتي عايز صورتك اخليها عندي عشان قبل ما انام اشوفها واحطها تحت راسي وانام

(( لا وانت الصادق عشان يوم ما تزهق منها تهددها ))


16- اسف حبيبتي امبارح ما اتصلتش بيكي بس كنت مشغووووول في الدراسه

(( باين يا نيوووتن انتااااا ))

17- عارفة يا حبيبتي انا دايما البنات في السنتر يطلبو رقمي ... بس انا ماديهومش الرقم مادام انتي حبي
(( .. الترتيب الصحيح للجمله .. دايماا انا الحق البنات بس هما مايدونيش الرقم ))



18- والله يا حبيبتي كان نفسي اجي عالموعد النهارده بس حصل حبة ظروف صعبة جدااا وماقدرش اجيلك

(( ايوا صح افتكر معاده مع الثانيه اللي واعدها 10 مرات وخلف وعده ))



19- امبارح مانمتش... طول الوقت افكر فيك... اخدتي عقلي حبيبتي

(( اه فعلالانو رجع البت ملقاش اكل ومعرفش ينام من الجوع ))


20- انتي احلى بنت شفتها فى حياتي ماظنش اني هلاقى احلى منك

(( ليه متعرف على ملكة جمال الكون واحنا مانعرفش؟؟))



21- مش بفتحش الماسنجر الا اذا انتي موجوده ... اصلا النت من غيرك ولا حاجة

(( قصدو يقول .. ما افتح عنك البلوك الا بعد ربع ساعه من دخولك ... أصلا النت من البنات ولا حاجة))


طبعا بعض الشباب
مش كلهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sherouk_hasky
VIP
VIP


انثى
عدد الرسائل : 1300
العمر : 25
العمل/الترفيه : الرسم
المزاج : تمام
رساله رساله : ِانا بحب حياه
do3a2 :
لا اله الا الله :
المزاج :
نقاط : 855
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا الشباب وكلامهم...............................   الجمعة مايو 29, 2009 11:09 am

حبيبتي عارفة انا ماعنديش حركات الشبااب اليومين دول.. مابكلمش بنات.. اصلا ماحبش الحركات دي

((باااااااااين وانت كل بنات العالم يعرفوك))



انا احب اعلق على الجملة دية
مافيش ولد مبيعرفش بنت
والكلام بردة للبنات
شكرا على الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
roni66
عضو مبتدىء معانا
عضو مبتدىء معانا


انثى
عدد الرسائل : 141
العمر : 27
الموقع : منتدى حياه
العمل/الترفيه : اداب عين شمس
المزاج : حشيش
رساله رساله : ِانا بحب حياه
do3a2 :
عرفت المنتدى ازاى؟ :
لا اله الا الله : حب الحياة تحبك وتعيشها صح
المزاج :
نقاط : 201
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا الشباب وكلامهم...............................   الجمعة مايو 29, 2009 11:14 am

صح حتى ولو صداقة علشان بس ميتكلموش كتير
اى ولد فى الدنيا بيكلم بنت
واى بنت فى الدنيا بتكلم ولد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
LAMSA
رئيس مجلس الاداره
رئيس مجلس الاداره


انثى
عدد الرسائل : 5751
العمر : 27
الموقع : حياه
المزاج : الحمد لله تمام
رساله رساله : ِانا بحب حياه
الاوسمه :
do3a2 :
عرفت المنتدى ازاى؟ :
لا اله الا الله :
المزاج :
احترامك لقوانين المنتدى :
نقاط : 9990
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 17/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا الشباب وكلامهم...............................   السبت مايو 30, 2009 1:18 am

لااااء مش كلهم كدة مش كل البنات بجد ممكن اقولك الشباب دا اكيد الشباب كلوا مش بيرتاح او مش بيعرف يعيش حياتوا من غير ميكلم ع الاقل واحدة اصلوا غلبان هيعمل اية الحاجة غالية ومفيش شقق ومش معاه يجيب شبكة فيكلم كذا واحدة صح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
roni66
عضو مبتدىء معانا
عضو مبتدىء معانا


انثى
عدد الرسائل : 141
العمر : 27
الموقع : منتدى حياه
العمل/الترفيه : اداب عين شمس
المزاج : حشيش
رساله رساله : ِانا بحب حياه
do3a2 :
عرفت المنتدى ازاى؟ :
لا اله الا الله : حب الحياة تحبك وتعيشها صح
المزاج :
نقاط : 201
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا الشباب وكلامهم...............................   السبت مايو 30, 2009 6:46 am

ماشى انا معاك ان الدنيا بقت وحشة بس ليه احنا كمان نوحشها اكتر
يعنى لما تظلم حد ملحوش اى ذنب غير انه حبك وصدقنى لو حبتك بجد عمرها ماهتقول شبكة والمهر دة كان زمان
انتوا بس بتتحجكو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
G A S I M
ادارى متميز
ادارى متميز


ذكر
عدد الرسائل : 2061
العمر : 31
رساله رساله : ِانا بحب حياه
الاوسمه :
do3a2 :
عرفت المنتدى ازاى؟ :
لا اله الا الله :
المزاج :
نقاط : 2467
السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 06/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا الشباب وكلامهم...............................   السبت يونيو 06, 2009 3:04 am


اجتمعتو انتو البنات علينا وقاعدين تقولو كل الكلام دا علينا ..
بس انا مش متفق معاكم نهائيا ..
انتو البنات كدا الواحد مش عارف يرضيكم ازاي ..
على راي المثل
انتو لا بيعجبكم العجب ولا الصيام في رجب

========== www.7aya.yoo7.com ==========





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lolla
VIP
VIP


انثى
عدد الرسائل : 1674
العمر : 29
الموقع : www.7aya.yoo7.com
العمل/الترفيه : اخصائيه اجتماعيه
رساله رساله : ِانا بحب حياه
الاوسمه :
do3a2 :
عرفت المنتدى ازاى؟ :
لا اله الا الله :
المزاج :
احترامك لقوانين المنتدى :
نقاط : 2406
السٌّمعَة : 17
تاريخ التسجيل : 31/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا الشباب وكلامهم...............................   السبت يونيو 06, 2009 4:25 am

تسلمى يا رنيا

ويا طه انت بتقول مش بيعجبنا العجب احنا اللى مش بيعجبنا ان حد يضحك علينا والمشكله اننا خلاص عرفنا كل الحوارات دى كلها

========== www.7aya.yoo7.com ==========
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
G A S I M
ادارى متميز
ادارى متميز


ذكر
عدد الرسائل : 2061
العمر : 31
رساله رساله : ِانا بحب حياه
الاوسمه :
do3a2 :
عرفت المنتدى ازاى؟ :
لا اله الا الله :
المزاج :
نقاط : 2467
السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 06/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا الشباب وكلامهم...............................   السبت يونيو 06, 2009 4:39 am


دا مش ضحك يا لولا لاني في احيانا كثيرة فعلا الكلام دا بيكون حقيقة ومش بيكون ضحك ..
واكيد مش دائما طبعا ..
لكن بالجد يا لولا من الصعب فهم المرأة

========== www.7aya.yoo7.com ==========





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lolla
VIP
VIP


انثى
عدد الرسائل : 1674
العمر : 29
الموقع : www.7aya.yoo7.com
العمل/الترفيه : اخصائيه اجتماعيه
رساله رساله : ِانا بحب حياه
الاوسمه :
do3a2 :
عرفت المنتدى ازاى؟ :
لا اله الا الله :
المزاج :
احترامك لقوانين المنتدى :
نقاط : 2406
السٌّمعَة : 17
تاريخ التسجيل : 31/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا الشباب وكلامهم...............................   السبت يونيو 06, 2009 6:34 am

احنا يا طه مش عايزين غير الكلام الصادق اللى طالع من القلب

مش يقوله علشان يرضينا وخلاص لازم يكون حاسس بيه
وعلى فكره احنا بنحس اذا كان حاسس بيه ولا مجرد كلام علشان يرضينا

========== www.7aya.yoo7.com ==========
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zezo
عضو نشيط
عضو نشيط


ذكر
عدد الرسائل : 313
العمر : 34
رساله رساله : ِانا بحب حياه
do3a2 :
لا اله الا الله :
نقاط : 64
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 26/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا الشباب وكلامهم...............................   السبت يونيو 06, 2009 10:23 am

13- لما اشوف رقمك في الموبايل قلبي بيفز من مكانه

(( اكييد .. خايف تكون كشفت ملاعيبك ))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
roni66
عضو مبتدىء معانا
عضو مبتدىء معانا


انثى
عدد الرسائل : 141
العمر : 27
الموقع : منتدى حياه
العمل/الترفيه : اداب عين شمس
المزاج : حشيش
رساله رساله : ِانا بحب حياه
do3a2 :
عرفت المنتدى ازاى؟ :
لا اله الا الله : حب الحياة تحبك وتعيشها صح
المزاج :
نقاط : 201
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا الشباب وكلامهم...............................   السبت يونيو 06, 2009 2:46 pm

بس يا طه ليه تعليق صغنن اوى
لو فهمت هى عايزة ايه ولو فهمتها حتى من غير ماتكلمها
ودة طبعا مبيجيش الا لما تحب حد اوى
ساعتها بس هتعرف هى عايزة اية وهيعجبها ساعتها لان دة اللى فى دماغها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
شوفوا الشباب وكلامهم...............................
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شبكة حياه  :: منتدى الشباب والبنات :: قسم حزب النساء-
انتقل الى: