شبكة حياه
مرحبا بك فى منتديات حياه بشكلها الجديد نتمنى ان تستفيد من دخولك المنتدى ولسهولة تصفح المنتدى والتمتع بخدماته بادر بتسجيل الدخول كعضو او مستخدم جديد
شبكة حياه
مرحبا بك فى منتديات حياه بشكلها الجديد نتمنى ان تستفيد من دخولك المنتدى ولسهولة تصفح المنتدى والتمتع بخدماته بادر بتسجيل الدخول كعضو او مستخدم جديد
شبكة حياه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام - اغانى - برامج - اسلاميات - صور - دردشه وحورات - عالم الاسره والطفل - عالم المرءاه- حب ورومنسيات - فديوهات وصوتيان مش هتقدر تبطل داونلود....

الرئيسيةحافقظوا على مصرأحدث الصورالتسجيلدخول
منتدى الوظائف جديد منتديات حياه

للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
No LoVe
المدير العام
المدير العام
No LoVe

ذكر
العمل/الترفيه : المحاماه
المزاج : الحمد لله ربنا يثبتنا
رساله رساله : ِانا بحب حياه
الاوسمه : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم 110
do3a2 : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم 15781612
عرفت المنتدى ازاى؟ : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم Untitl72
لا اله الا الله : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم 01_15710
المزاج : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم Glg10
احترامك لقوانين المنتدى : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم 21010

للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم Empty
مُساهمةموضوع: للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم   للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم Emptyالثلاثاء فبراير 24, 2009 3:35 am

طبعا انا ما جبتش حاجة من دماغي ولا عامل فيها نجيب محفوظ ولا انيس منصور ولا بوني الكاتب
انا هقول كلام بنشوفه بعنينا .. الموضوع بيتكلم عن البنت في مرحلة الخطوبة , وبعد الجواز .. ههههههه
واللي مش عاجبها الكلام ما تردش في الموضوع انا كاتب الموضوع مش عشان رد عشان اعرف البنات حقيقتهم
يمكن يكونوا مش واخدين بالهم؟؟

البنات فى الخطوبة
حاجة تانية المخطوبة دايما ايدها فى ايد خاطبها يا اما الصابع الصغير مع الصغير من علامات الخطوبة يعنى وطول ماهما ماشيين اسمع منها كلام حلو محمد امبارح انا وماما مانمناش طول الليل التكيف كان بايظ وواقفين فى البلكونة والله العظيم يامحمد دى ماما بتحبك مش عشان حاجة بتجبها وانت جاى والله دى اخر حاجة بنفكر فيها انت ماتعرفش انت ايه بالنسبة لينا عارف لما بتكون عندنا وتمشى اخويا الصغير يفضل يعيط اقوله عمو جاى بكرة

شوف بعد الجواز بسنة تلاقيه طفشان ياعينى عشرين متر قدام وهيا ورا مش عايز يسمع منها حاجة يلا ياستى عشان نروح دا انتى يومك طويل ما بحبش اروح معاكى فى حتة بيبقى يوم ما يعلم بيه الا ربنا انا مالى ومال الجواز ما انا كنت قاعد جنب امى اكل شارب نايم تقولك ايه لازم نروح لماما ال ماما مابتجلناش كانوا لسة عندنا وكلوا اكل التلاجة فضيت طبعا مش كل البنات فى نوعيات ونوعيات اللى يغيظ بقى ان اى عريس بيخطب بيجى زيارة من 7 او 8 هيا من الساعة 1 تتفرغ لحاجتين المرايا والمكياج وابقى قابلنى ان شفتهم بعد الجواز الا وهيا خارجة تلطعك ساعة تبقى لابسوهيا واقفة فى الخطوبة بقى تحط فى مكياج وشوية برفان وشوية ايلينر ومعاهم شوية اكلدور وشوية ياميش وشوية بقر دا اللى جابلنا جنون البقر بعد الجواز تقعد تستناه ولا ياعبده هههوووووووو عوووووو جلاليب وعبايات اشكالها غريبة ايشربات مربوطة من صباحية ربنا ربنا يعلم بربطتها ويتفننوا الراجل يا عينى يفتح عينه الصبح يمين الربطة يتغدوا تروح جراله شمال تيجى باليل تخلى الرابطة قدام تخيل كده جوزها جاى من الشغل يفتح باب الشقة بدل ما يلاقى منظر طبيعى يلاقيها قاعدة لابسة بونيه وقاعدة بريحة البصل دراكولا
http://www.7aya.yoo7.com
princess of romance
عضو نشيط
عضو نشيط
princess of romance

انثى
الاوسمه : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم Member
عرفت المنتدى ازاى؟ : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم Untitl72
المزاج : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم 2210
احترامك لقوانين المنتدى : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم 21010

مُساهمةموضوع: رد: للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم   للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم Emptyالثلاثاء فبراير 24, 2009 5:08 am

مش حقيقى خاااااااااالص
والا كان كل الناس فى المحاكم او مكنش حد اتجوز من اصله
و زى مافيه بنات كده فيه شباب كتيييييييييييييييييير كده
و اكيد متتكلمش عن تجربة من غير ما تعيشها
لان اللى يسمع غير اللى يشوف
يمكن يا سيدى الناس كويسة و بتقول كده بس عشان خايفة من الحسد
و مش حقيقة البنات خاااااااااالص
sandro
رئيس مجلس الاداره
رئيس مجلس الاداره
sandro

انثى
العمل/الترفيه : مع الارقام والقيود والحسابات
المزاج : غير مستقر
الاوسمه : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم 1187177599
عرفت المنتدى ازاى؟ : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم 16051512
المزاج : للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم 710

مُساهمةموضوع: رد: للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم   للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم Emptyالثلاثاء فبراير 24, 2009 6:53 am

ايه الكلام الغريب ده
ومين في زمن التطورات ده بيعمل كده
وطبعا ده مش بيحصل
ياما هو اساسا مطهقها في عشيتها عشان كده بتعمل كده
ومستحيل لو كانت بتحبه يبقي حتعمل كده
وكمان ده المفروض هو اللي يقولها روحي زوري اهلك وهو معاها
اهلها دول هما اللي جابلو الانسانة اللي عايش معها
ولو في بنت عملت كده تبقي مش عايزة جوزها ده اساسا
محسسني كمان ان كل الرجالة ملايكة

للبناااااااااااااااااات وبس ؟؟ عشان يعرفوا حقيقتهم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة