شبكة حياه
مرحبا بك فى منتديات حياه بشكلها الجديد نتمنى ان تستفيد من دخولك المنتدى ولسهولة تصفح المنتدى والتمتع بخدماته بادر بتسجيل الدخول كعضو او مستخدم جديد
شبكة حياه
مرحبا بك فى منتديات حياه بشكلها الجديد نتمنى ان تستفيد من دخولك المنتدى ولسهولة تصفح المنتدى والتمتع بخدماته بادر بتسجيل الدخول كعضو او مستخدم جديد
شبكة حياه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام - اغانى - برامج - اسلاميات - صور - دردشه وحورات - عالم الاسره والطفل - عالم المرءاه- حب ورومنسيات - فديوهات وصوتيان مش هتقدر تبطل داونلود....

الرئيسيةحافقظوا على مصرأحدث الصورالتسجيلدخول
منتدى الوظائف جديد منتديات حياه

لينسزز البنات مش عارف ليه ؟؟؟؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
No LoVe
المدير العام
المدير العام
No LoVe

ذكر
العمل/الترفيه : المحاماه
المزاج : الحمد لله ربنا يثبتنا
رساله رساله : ِانا بحب حياه
الاوسمه : لينسزز البنات مش عارف ليه ؟؟؟؟ 110
do3a2 : لينسزز البنات مش عارف ليه ؟؟؟؟ 15781612
عرفت المنتدى ازاى؟ : لينسزز البنات مش عارف ليه ؟؟؟؟ Untitl72
لا اله الا الله : لينسزز البنات مش عارف ليه ؟؟؟؟ 01_15710
المزاج : لينسزز البنات مش عارف ليه ؟؟؟؟ Glg10
احترامك لقوانين المنتدى : لينسزز البنات مش عارف ليه ؟؟؟؟ 21010

لينسزز البنات مش عارف ليه ؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: لينسزز البنات مش عارف ليه ؟؟؟؟   لينسزز البنات مش عارف ليه ؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء فبراير 24, 2009 3:31 am

السلام عليكم ازيكم ويارب كلكم تبقوا بخير انا كنت عاوز اتكلم معاكم فى موضوع بخصوص البنات وياريت اعرف راى الشباب فى الموضوع دا وراى البنات برده انا شايف اليومين البنات والموضه واللبس بقى غريب وحاجات كتير بس لفت نظرى حاجة انى اغلب البنات ومعظم دلوقتى كل يوم الاقى البنات لون عيونهم يتغير يوم اخضر ويوم لبنى وناقص كمان نشوف الاحمر والاصفر وبقيت الالوان موضوع لينسزز والغريب اوى ان لون العيون الحقيقى اختفى حسيت ان كل البنات دلوقتى قال يعنى عيونهم بقت ملونة ومعتش فى العيون السود ولا الالوان اللى احنا عارفينها قال يعنى بقيت معظم بنات مصر عيونهم ملونة وناقص كمان البنت تلبس دلوقتى لينسزز لون ولون يعنى عين اخضر وعين لبنى انا حقيقى مش عجبنى الحوار دا وعاوز اشوف رايكم ونفسى اعرف البنات اللى بتلبس اللينسزز بتستفاد ايه واكيد مهما تلبس اللينسزز دا اكيد مش ها يغير حاجة ممكن يكون بيضر اكتر ماهو مفيد واكيد مافيش احسن من العيون اللى ربنا خلقهم بيها ولا هما يعنى مثلا مش عاجبهم العيون اللى ربنا خلقهم عاوز اشوف الرد من الشباب والبنات واعرف راى الاتنين فى الموضوع دا
http://www.7aya.yoo7.com
الحياة امل

الحياة امل

انثى
رساله رساله : ِانا بحب حياه
do3a2 : لينسزز البنات مش عارف ليه ؟؟؟؟ 15781612
عرفت المنتدى ازاى؟ : لينسزز البنات مش عارف ليه ؟؟؟؟ 16051512
لا اله الا الله : الله اكبر

لينسزز البنات مش عارف ليه ؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: لينسزز البنات مش عارف ليه ؟؟؟؟   لينسزز البنات مش عارف ليه ؟؟؟؟ Emptyالإثنين يوليو 25, 2011 3:08 pm

ان من رأى مافيش احسن من العيون اللى خلقنا بيها ربنا,وأن البنت اللى بتلبس عدسات ملونه ثقتها فى نفسها ضعيفه اوى ومش مقتنعه انها جميله

لينسزز البنات مش عارف ليه ؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلام الولاد لكل البنات.............. والله غلبانين البنات
» اية رايكم فى معاكسات البنات ومعاكسات البنات للشباب
» مش عارف مين اللى خضه ده
» لو مش عارف تحميل قول
» مش عارف اعمل ايه