شبكة حياه
مرحبا بك فى منتديات حياه بشكلها الجديد نتمنى ان تستفيد من دخولك المنتدى ولسهولة تصفح المنتدى والتمتع بخدماته بادر بتسجيل الدخول كعضو او مستخدم جديد
شبكة حياه
مرحبا بك فى منتديات حياه بشكلها الجديد نتمنى ان تستفيد من دخولك المنتدى ولسهولة تصفح المنتدى والتمتع بخدماته بادر بتسجيل الدخول كعضو او مستخدم جديد
شبكة حياه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام - اغانى - برامج - اسلاميات - صور - دردشه وحورات - عالم الاسره والطفل - عالم المرءاه- حب ورومنسيات - فديوهات وصوتيان مش هتقدر تبطل داونلود....

الرئيسيةحافقظوا على مصرأحدث الصورالتسجيلدخول
منتدى الوظائف جديد منتديات حياه

تابع اقوى مسجات الحب والروانسية هناااااااااااااا2

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

تابع اقوى مسجات الحب والروانسية هناااااااااااااا2 Empty
مُساهمةموضوع: تابع اقوى مسجات الحب والروانسية هناااااااااااااا2   تابع اقوى مسجات الحب والروانسية هناااااااااااااا2 Emptyالأحد فبراير 03, 2008 6:16 pm

• يموت قلبك.....عندما لا تجد حبيبا يملئ عليك وحدتك

Maybe God wants us to meet a few wrong people before meeting the right one, so that when we finally meet the person, be grateful.

مش من الصعب أبدا أنك تحب من الصعب أنك لاقي اللي تحبة بجد

• أذا أردت شئ بشدة فأطلق سراحة فأن عاد أليك فهو ملك أليك الي الأبد وأن لم يعد فهو لم يكن لك من البداية....

ذاهبة وتاركة اياى بلا قلب هل هذا ما اظنه حب اهوى امراءة بلاقلب بلا احساس كالذئب ماذا ارتكب قلبى لتتركينى من ذنب

م): حياتى فى بعدى عنك مش حياة دنا بعد منك قلت اه مشتاق لحضنك واعمل اية.صعبان كل حالى واشتكت منى الليالى كل يوم بسال سؤالى ؟ هو انا مبجيش على بالك ولا عذابى بيحلالك طمنى بكلمة حبيبى ريح قلبى اللى ندالك

م): عرفت معنى الحب ولا لسة محستوش احساس غريب حسيتو مرة ومنسيتوش قلبو سهرت الليل عشانو وملقتوش اصل عيونى عودونى مايناموش. شوف من كام سنة وانا اهو زى مانا لسة فاكر حبنا كل يوم بشتاق اليك شئ غريب بياخدنى ليك ايو جد بحن ليك نفسى اشوف عينيا دايما قدام عنيك.

احرق ماشئت من جسدى فدموعى تطفيه ... ولكن اياكى تحرقى قلبى فأنتى فيه::

الحب أسطـورة تعجـز البشريـة عـن إدراكهــا إلا لمن صــدق في نطقهــا ومعناهـــا

لا بينا سلام ولا حتى ملام ولا حتى هاينفع قلبى كلام انت اخترت وانا قبلت نكون من بعيد لبعيد مش من حقى اعاتبك مرة ولا من حقك مرة تلومونى وهى دى الحقيقة المرة انت غاوى معاك تظلمنى

ربما عجزت روحي أن تلقاك وعيني أن تراك لكن لن يعجز قلبي أن يحبك ويهواك.

الي نبض القلوب الحائرة الي دمع العيون الساهرة الي كل من في العشق داب الي كل من عن المعاصي تاب وأسطر تلك الكلمات،أكتب من شوك الهمسات وأذا سألتني من أنا ستجد أمضائي دائما .....

يقول الناس يا عمري بانك سوف تنساني وتهجر دف شطاني
ويسقط كالمني اسمي وسوف يتوة عنواني
تري ستقول يا عمري بانك كنت تهواني

للدموع أسرار وللحب آثار وفرقاك نار وشوفتك تمحي كل شي صار

دا انت واحشني
ايوة واحشني
ايوة واحشني واعيش ازاي
دا انا بتحمل بعدي واكمل
علشان عارف انك جاي
دا الكلام وياك واحشني
والغرام وياك واحشني
كل عمري وياك واحشني
فين ليالي سهران
دا انت واحشني

شربت الحب من كاسك .. وتعطرت بهوى انفاسك .. أحسد كل من شافك .. واموت اذا حدا غيري باسك

أعظم نعمة ينتظرها المسلم رؤية الله في الجنة

سألت اعظم طبيب عيون عن عيوني ايه فيها؟؟؟؟ قلي فرقه الاحباب ما اقدر اداويها

كأنني أرى دموعاً سالت على وجنتي العائدون إلى الله

من حبني بقلبه .. احبه بكل ما فيني ... اسميه نور عيني .. وعلى كيفه يسميني

ارفع رصيدك اقرأ وأرسل سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

رسمت بطيبتك لوحه .. وكنت بروعتك فنان ... اخذني ذوق احساسي .. مثيلك مالقيت انسان (أ/ه/ن/أسماء/نهي)

الدعاء نجى يونس وأهلك قوم نوح ورفع قدر سليمان وأظهر دين محمد فلا تتردد (ن)

فتحت اغلى اوراقي .. لقيتك عمري الباقي ... لقيت اسمي يضم اسمك .. ومستحيل مثلك الاقي

ما الدنيا الا محطات للدموع أجمل ما فيها دموع اللقاء وأصعب ما فيها دموع الفراق

اذا ادركت اسرار الحياه فلن تجد احد جدير بالحب الا الله ...... ثم من احبك فى الله

خبئنى باحضانك عن عيون الحاسدين واجعل غرامنا قصة يرويها العاشقين وبثنى شوقك وهيامك بين الحين والحين وتوجنى ملكة على مملكة المحبين

واخترنا ليه اصعب طريق ومشينا فيه......
ليه مدناش وانا وانت فرصة لبعض ليه....
دلوقتي جاي تقولي نرجع للكان..............
واحنا اللي كان علشان نصونه عملنا ايه

صدقني...!!أنا ما حبيت غير أربعة
أسمك ..........ضحكتك ......قلبك ......وحروف أسمك

تابع اقوى مسجات الحب والروانسية هناااااااااااااا2
صفحة 1 من اصل 1