شبكة حياه
مرحبا بك فى منتديات حياه بشكلها الجديد نتمنى ان تستفيد من دخولك المنتدى ولسهولة تصفح المنتدى والتمتع بخدماته بادر بتسجيل الدخول كعضو او مستخدم جديد
شبكة حياه
مرحبا بك فى منتديات حياه بشكلها الجديد نتمنى ان تستفيد من دخولك المنتدى ولسهولة تصفح المنتدى والتمتع بخدماته بادر بتسجيل الدخول كعضو او مستخدم جديد
شبكة حياه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام - اغانى - برامج - اسلاميات - صور - دردشه وحورات - عالم الاسره والطفل - عالم المرءاه- حب ورومنسيات - فديوهات وصوتيان مش هتقدر تبطل داونلود....

الرئيسيةحافقظوا على مصرأحدث الصورالتسجيلدخول
منتدى الوظائف جديد منتديات حياه

الغلطه غلطتي

كاتب الموضوعرسالة
خساره الندم عليك
VIP
VIP
خساره الندم عليك

انثى
العمل/الترفيه : المنتدى
المزاج : مبسوطه
رساله رساله : ِانا بحب حياه
الاوسمه : الغلطه غلطتي Tmqn3
do3a2 : الغلطه غلطتي 15781612
عرفت المنتدى ازاى؟ : الغلطه غلطتي 16051611
لا اله الا الله : لا اله الا الله
المزاج : الغلطه غلطتي 8010
احترامك لقوانين المنتدى : الغلطه غلطتي 21010

الغلطه غلطتي Empty
مُساهمةموضوع: الغلطه غلطتي   الغلطه غلطتي Emptyالخميس أكتوبر 14, 2010 8:54 am

مين اللي فينا يعتذر؟ مين اللي فينا بينكسر؟مين اللي ضيع حبنا مين اللي جرح قلبنا ما تقولي مين
كداب والكدب ماليك ومكنتش افتكر جرحي يبقى بايدك مين فينا يعتذر مكنتش الغلطه منك الغلطه غلطتي
انا اللي قولت انك هتصون عشرتي قلبي معدش يداديك تبيعه ويشتريك وان جيت تشتاق لحبي الحب خساره فيك
وخساره فيك حناني كداب انته واناني مش عايزه احب تاني وانا راضيه بقسمتي سقيتك من عواطفي حناني وكل عطفي
اسهر طول الليالي اقيد في دموعي واطفي وهلكت وقولت اسامحك ودويت بايديا جرحك اتاري حزني فرحك وطفيت شمعتي
من ظلم هواك بكيت ونهيتك ما انتهيت يالي نسيت المحبه اديك انته اتنسيت متلومش عليا تاني متغيرش المعاني
ده لو هواك عشاني كانت تكمل فرحتي
بكييت على نفسي ياما واستاهل الملامه عشان رخصت قلبي وحرمته الابتسامه واخترت البعد عنك ارحم من القرب منك هبيع ودك لانك رخصت دمعتي
مفتون برموش عينيا وكمان صعبان عليا والنار بتقيد في قلبك ودواك لسه بايديا ارجوك يا سبب جروحي سيبني احاسب في روحي وانا لو غلطانه ممكن تسامحني في غلطتي وان اعتذرت مش هقبل اعتذارك سايباك منك لنارك قرار البعد عنك قراري مش قرارك
ورجوعك ده استحاله اصل انته بألف حاله وان كان حبك رساله انا هطوي صفحتي

الغلطه غلطتي
صفحة 1 من اصل 1