شبكة حياه
مرحبا بك فى منتديات حياه بشكلها الجديد نتمنى ان تستفيد من دخولك المنتدى ولسهولة تصفح المنتدى والتمتع بخدماته بادر بتسجيل الدخول كعضو او مستخدم جديد
شبكة حياه
مرحبا بك فى منتديات حياه بشكلها الجديد نتمنى ان تستفيد من دخولك المنتدى ولسهولة تصفح المنتدى والتمتع بخدماته بادر بتسجيل الدخول كعضو او مستخدم جديد
شبكة حياه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام - اغانى - برامج - اسلاميات - صور - دردشه وحورات - عالم الاسره والطفل - عالم المرءاه- حب ورومنسيات - فديوهات وصوتيان مش هتقدر تبطل داونلود....

الرئيسيةحافقظوا على مصرأحدث الصورالتسجيلدخول
منتدى الوظائف جديد منتديات حياه

اهداااااااء خااااص

كاتب الموضوعرسالة
خساره الندم عليك
VIP
VIP
خساره الندم عليك

انثى
العمل/الترفيه : المنتدى
المزاج : مبسوطه
رساله رساله : ِانا بحب حياه
الاوسمه : اهداااااااء خااااص Tmqn3
do3a2 : اهداااااااء خااااص 15781612
عرفت المنتدى ازاى؟ : اهداااااااء خااااص 16051611
لا اله الا الله : لا اله الا الله
المزاج : اهداااااااء خااااص 8010
احترامك لقوانين المنتدى : اهداااااااء خااااص 21010

اهداااااااء خااااص Empty
مُساهمةموضوع: اهداااااااء خااااص   اهداااااااء خااااص Emptyالخميس أغسطس 19, 2010 2:53 pm

انا كده مش عارف لو كنت مكاني هتجيني وخايف ولا هتنساني انا عارف انك قولت بتكرهني وهتنساني ده كلام مش منك ده من حد تاني لفين رايح وسايب قلب حبك سنين عودت نفسي ان ابقى جنبك حرام قلبي انا اتعلق بقلبك انته ايه مبقتش عايش غير بحبك مش ممكن اكوون تعبت في بعدك انا قولت تهون دنيتي من بعدك انا شايفك عادي عايش ومكمل وبقيت انا ماضي وده فوق ما اتحمل هوا يعني عشان بحبك قد ايه برتاح في حضنك رافض ان ابقى جنبك ولا حتى اشوف عينيك دي الحياه وقفت عشاني والدقايق والثواني والليالي معذباني ليه افرط لحظه فيك

اهداااااااء خااااص
صفحة 1 من اصل 1