شبكة حياه
مرحبا بك فى منتديات حياه بشكلها الجديد نتمنى ان تستفيد من دخولك المنتدى ولسهولة تصفح المنتدى والتمتع بخدماته بادر بتسجيل الدخول كعضو او مستخدم جديد
شبكة حياه
مرحبا بك فى منتديات حياه بشكلها الجديد نتمنى ان تستفيد من دخولك المنتدى ولسهولة تصفح المنتدى والتمتع بخدماته بادر بتسجيل الدخول كعضو او مستخدم جديد
شبكة حياه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام - اغانى - برامج - اسلاميات - صور - دردشه وحورات - عالم الاسره والطفل - عالم المرءاه- حب ورومنسيات - فديوهات وصوتيان مش هتقدر تبطل داونلود....

الرئيسيةحافقظوا على مصرأحدث الصورالتسجيلدخول
منتدى الوظائف جديد منتديات حياه

مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت....

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زهرة حزينة..

زهرة حزينة..

انثى
رساله رساله : ِانا بحب حياه
do3a2 : مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 15781612
عرفت المنتدى ازاى؟ : مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 16051611
لا اله الا الله : لاإله إلاالله..
المزاج : مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... Dl310

مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... Empty
مُساهمةموضوع: مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت....   مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... Emptyالثلاثاء أبريل 27, 2010 12:16 pm

مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 707762 أنا عضوةجديدة بالمنتدى وأبغى حل لمشكلتي ...أنا ساءت نفسيتي جدا بعدانفصالي عن زوجي ...بس المشكلة اني عزلت نفسي عن الناس وتركت الدراسة ووزني زاد 30كيلو في3شهوربس....مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... Affraid ساعدووووووني بلييييييييز ....مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... Icon_pale كرهت نفسي وكرهت الناس وكرهت الحياة ...مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 153569 ....مستقبلي ضاع وحياتي مالهاأي معنى ...مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... Icon_sad ....سرت أفكرأنتحرمشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 221299 ...يمكن أرتاااااحمشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 539786
sandro
رئيس مجلس الاداره
رئيس مجلس الاداره
sandro

انثى
العمل/الترفيه : مع الارقام والقيود والحسابات
المزاج : غير مستقر
الاوسمه : مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 1187177599
do3a2 : مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 15781612
عرفت المنتدى ازاى؟ : مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 16051512
لا اله الا الله : مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 01_15710
المزاج : مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 710
احترامك لقوانين المنتدى : مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 21010

مُساهمةموضوع: رد: مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت....   مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... Emptyالثلاثاء أبريل 27, 2010 1:10 pm

اهلا يا زهرة منورة
اول حاجة حتكلم عليها في مشكلتك هو موضوع الانتحار لان الانتحار ده في الاول وفي الاخر حرام حرام اقتل نفسي بايدي وكمان اموت كافرة مينفعش

تاني حاجة انا شايفة سنك صغير والمدة اللي قضيتها مع زوجك شهرين بس مدة صغيرة اووووووي وغير كفيلة تماما بالتعارف بينكم لان دايما في اول جواز ربنا خلقه علي وجه الارض بيكون في مشاكل والست العاقلة الذكية وبالتفاهم مع جوزها تقدر انها تعدي المرحلة لحد ما كل واحد ياخد علي طباع التاني وبالعشرة والصبر كل حاجة حتعدي بس المهم الصبر
حاولي تصلحي الامور ديه واعتقد بعد ديه حتصلح كل حاجة وراها

تالت حاجة بالنسبة للدراسة مينفعش تسيبي دراستك لانو مستقبلك وهي المفروض سندك في الحياه علي الاقل مش حتفيدي بيها نفسك بس لا كمان حتفيدي بيها اولادك ان شاء الله يعني جيل جديد يفيد الاسلام

رابع حاجة اعتقد انك مينفعش تخرجي من البيت الا للشديد القوي عشان انتي لسه منفصلة تقريبا
لكن لو عدت شهور عدتك اعتقد يبقي لازم تخرجي للناس وتواجهي كل حاجة في حياتك ووخليكي قوية واستعيني بالله هو الوحيد اللي حاسس بيكي اكتر من اي حد اخرجي من ضعفك ده بلاش الاستسلام ولو بجد الظروف يتنفع تتصلح ووترجعي لزوجك حتتظبط كل حاجة بعدها

وفي الاول والاخر الجئ لربنا سبحانه وتعالي وادعيلو كتيييييييييييير

يارب يكون وصلك قصدي

Sandro

No LoVe
المدير العام
المدير العام
No LoVe

ذكر
العمل/الترفيه : المحاماه
المزاج : الحمد لله ربنا يثبتنا
الاوسمه : مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 110
عرفت المنتدى ازاى؟ : مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... Untitl72
لا اله الا الله : مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 01_15710
المزاج : مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... Glg10
احترامك لقوانين المنتدى : مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 21010

مُساهمةموضوع: رد: مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت....   مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... Emptyالثلاثاء أبريل 27, 2010 2:39 pm

زهرة حزينة.. كتب:
مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 707762 أنا عضوةجديدة بالمنتدى وأبغى حل لمشكلتي ...أنا ساءت نفسيتي جدا بعدانفصالي عن زوجي ...بس المشكلة اني عزلت نفسي عن الناس وتركت الدراسة ووزني زاد 30كيلو في3شهوربس....مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... Affraid ساعدووووووني بلييييييييز ....مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... Icon_pale كرهت نفسي وكرهت الناس وكرهت الحياة ...مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 153569 ....مستقبلي ضاع وحياتي مالهاأي معنى ...مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... Icon_sad ....سرت أفكرأنتحرمشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 221299 ...يمكن أرتاااااحمشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت.... 539786

مرحبا بيكى نوريتا والله
بص يا ستى الحياه لا تتوقف عند شخص ابدا مافيش حد بيموت من الحب او بيموت لما ينفصل
هذا نصيب مهما كانت الاسباب قوى ايمانك بربنا اكثر من ذلك لانك لو ثقتك فى نفسك عاليه وفى ربك كبيره
هتقدرى تعدى المحنه اللى انتى فيها دى باذن الله
بخصوص الوزن الزائد ده حله سهل جدا جدا بالاراده والعزيمه تقدرى تخسى بس بشرط لو انتى عاوزه كده وتكونى صدقه مع نفسك واعرفى ان محدش هيقدر يسعدك غير نفسك
بخصوص انعزالك فهذا ليس حل تعاملى مع الناس على قد ما تقدرى حتى تستطيع التكيف مع وضعك الان
واللى فى الخير يقدمه ربنا ليس ما يتمناه المراء دئما يجده اعملى هذا جيدا
الحياه بها حلو ووحش
رجعى ثقتك بنفسك
قوى ايمانك بالله
لا تدعى نفسك فى وقت فراغ وحولى تستغى جميع اوقاتك
اذا اردتىان تكونى سعيده فتعاملى هكذا وسوف تكونى سعيده بالفعل

تحياتى لكى اخوكى انا
http://www.7aya.yoo7.com

مشكلتي الوحيدة في حياتي ....بلييييييييز أبغى حل ....ترى والله تعبت....
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بليز ممكن مساعده منكم في مشكلتي
» ياجماعة اما تعبت خلاص
» عمرو دياب - تعبت انا
» اغنية تعبت انا (عمرو دياب)
» حياتي